Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Je třeba si data navíc k tarifu každý měsíc v aplikaci aktivovat?
Ano, měsíční data z apky pro vás máme připraveny každý měsíc. S každým zúčtovacím obdobím si je můžete zapnout znovu a užívat si ještě více surfování.
Ale protože tato výhoda platí jen ke starým tarifům, okoukněte naše nové neomezené tarify - třeba pro vás budou ještě výhodnější.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Je třeba si data navíc za nákup telefon s tarifem na webu každý měsíc v aplikaci aktivovat?
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- Co to jsou Sdílená data v Magentě 1 a jak je mohu čerpat?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?