Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kdy mi začnete účtovat služby po přenesení čísla?
Veškeré služby vám začneme účtovat až v den přenesení čísla, ne dříve.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane, pokud neproběhne přenesení čísla?
- Mohu si do T-Mobile přenést i číslo na dobíjecí (předplacené) kartě?
- Můžu zrušit již podanou objednávku na přenesení čísla?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Pokud odešlu ze svého telefonu MMS, budu platit za přenesená data?
- Za jak dlouho můžu začít Netflix sledovat, když si pořídím balíček?
- Můžu i s Twist kartou volat neomezeně?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.