Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak zjistím, kolik mám provolaných minut, SMS nebo prosurfovaných dat?
Všechno najdete v naší samoobsluze Můj T-Mobile nebo na stránce tmo.cz/dl ve svém prohlížeči. Ani jedno vás navíc nic nestojí.
Informace o minutách, SMSkách a MMSkách v roamingu se zobrazují se zpožděním, protože se k nám musí dostat od našich partnerů ze zahraničí. Spotřebu dat vidíte vždy on-line.
Přímo v telefonu lze využít aplikaci Můj T-Mobile, nebo použít informační nabídku po vytočení kódu *123#.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?