Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
Nastavení roamingu snadno zjistíte:
- V samoobsluze Můj T-Mobile. (v sekci Zahraničí)
- V mobilní aplikaci Můj T-Mobile. (kliknete na své číslo, v části Zahraničí)
- Přes bezplatné vytočení USSD kódu *123*320#.
- Zákazníci, kteří využívají tarifní služby, mohou odeslat SMS na číslo 4603 ve tvaru ROA S.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Bydlím v pohraničí. Co mám dělat, když mi na telefonu skáče cizí síť?
- Kde mohu zjistit aktuální stav mého datového limitu?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Jak zjistím, kolik mám provolaných minut, SMS nebo prosurfovaných dat?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Volání z ČR na zahraniční čísla?
- Mám Můj tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Mohu poslat MMS zprávu na číslo, které nemá MMS aktivní?