Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
Nastavení roamingu snadno zjistíte:
- V samoobsluze Můj T-Mobile. (v sekci Zahraničí)
- V mobilní aplikaci Můj T-Mobile. (kliknete na své číslo, v části Zahraničí)
- Přes bezplatné vytočení USSD kódu *123*320#.
- Zákazníci, kteří využívají tarifní služby, mohou odeslat SMS na číslo 4603 ve tvaru ROA S.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Chci EU roaming, co pro to mám dělat?
- Co je to roaming?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Co je to roaming se zpětným voláním?
- Je roaming automaticky aktivní? Kolik mě stojí aktivace a měsíční poplatky?
- Jedu do zahraničí poprvé, musím si speciálně zapínat službu Roaming?