Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, když vyčerpám data z odměny za dobití v rámci daného období?
Po vyčerpání dat z odměny za dobití datujete dle svého aktivního datového balíčku. Pokud jste neměli před vyzvednutím odměny aktivní žádný datový balíček, můžete si vybrat z naší nabídky datových balíčků.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane, když vyčerpám 100 MB dat v odměně za dobití?
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data z odměny za dobití v daném období?
- Co je odměna za dobití?
- Mám měsíční nebo roční datový balíček, přijdu o něj při aktivaci odměny?
- Můžu využívat současně dvě odměny za dobití?
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data v odměně za dobití?
- Mohu odměnu využívat v EU v rámci roamingu?
- Co se stane, když dobiji menší částku než 300 Kč?
- Je provoz v rámci neomezených dat mimořádně nějak rychlostně omezen?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?