Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, když vyčerpám 100 MB dat v odměně za dobití?
Tuto výhodu již bohužel nenabízíme. Aktuální odměny za dobití najdete na https://www.t-mobile.cz/predplacene-karty/odmeny
Po vyčerpání 100 MB dat je datový přenos pozastaven a jste přesměrováni na landing page, kde si vyberete z aktuální nabídky nabízených datových balíčků.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data v odměně za dobití?
- Co se stane, když vyčerpám data z odměny za dobití v rámci daného období?
- Co je odměna za dobití?
- Jak se mohu vrátit ke staré výhodě Super sazba nebo Výhodná sazba?
- Mám tarif Twist Našim+, můžu si také zapnout výhodu V síti?
- Přihlásil jsem se do odměny za dobití V síti. Kolik si musím dobít, abych získal volání na T-Mobile zdarma a 100 MB dat?
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data z odměny za dobití v daném období?
- Co mohu jako věrný Twist zákazník získat navíc?
- Proč musí být pro MAGENTA TV internet neomezený, stabilní a s rychlostí min. 5 Mb/s?
- Co se stane, když dobiji cizí číslo?