Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč mi, po update na nejnovější macOS, nefunguje mobilní internet?
Po update macOS je někdy ještě potřeba přeinstalovat Internet Manager. Tedy odinstalovat ten stávající a nainstalovat nový, který stáhnete zde v záložce macOS.
Pokud ale používáte novější macOS (verze Catalina (10.15) nebo novější), který je pouze 64bitový, ovladače pro starší modemy ani Internet Manager vám v něm fungovat nebudou. Více v tomto dotazu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Fungují USB modemy a Internet Manager pod macOS Catalina (10.15), Big Sur (11) a Monterey (12)?
- Fungují USB modemy a Internet Manager pod macOS Catalina (10.15), Big Sur (11) a Monterey (12)?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?