Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžete mi vysvětlit, co je volání na Barevné linky?
Jedná se o volání na čísla, která jsou specifická svojí předvolbou, a jsou účtována odlišně od standardních hovorů. Vzhledem k tomu se na ně nevztahují ani volné minuty. Více informací
Zelená linka 800 - určena pro firmy, které nabízejí informační servis, podporu |
zdarma |
Modrá linka 81x, 83x, 843, 844, 845, 846, 855 - |
3,33 Kč/min. (4,03 Kč s DPH) z mobilní sítě 1,30 Kč/min. (1,57 Kč s DPH) z pevné sítě |
Bílá linka 840, 841, 842, 847, 848, 849 - celostátní dosažitelnost na jednom univerzálním čísle (banky, státní instituce, asistenční služby,..) |
4,00 Kč/min. (4,84 Kč s DPH) z mobilní sítě 2,00 Kč/min. (2,42 Kč s DPH) z pevné sítě |
Žlutá linka 900 - cena je určena poskytovatelem a je přímo součástí telefonního čísla. |
např. u čísla 900 55 1234 bude cena 55 Kč/min. ) |
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Jaký je rozdíl mezi voláním v roamingu a Voláním z ČR na zahraniční čísla?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Volání z ČR na zahraniční čísla?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?