Může se hodit
Nejhledanější informace nejen pro nové zákazníky. Přečtěte si víc o své smlouvě, SIM kartě i nastavení telefonu. Anebo mrkněte na další informace, které se vám mohou hodit.
Jsem nový zákazník
Máme radost, že jste s námi a poradíme vám jak na to, abyste se co nejdřív cítili jako doma.
Moje smlouva
Máte to černé na bílém a zajímají vás detaily smlouvy? Chcete smlouvu prodloužit?
SIM karta a hesla
PIN a PUK - co dělat, když jste je zapomněli. A podívejte se, co vaše SIM karta umí.
Nastavte si sami
Nemusíte nikam chodit, nikam volat - služby si pohodlně nastavíte sami.
Může se vám také hodit
-
Kontaktní informace Pokud hledáte kontakt na Zákaznické centrum nebo třeba naši adresu, mrkněte sem.
-
Stav objednávky Podívejte se, co se právě děje s vaší objednávkou.
-
Hesla a role Jak u nás fungují hesla a jaké role při správě svých služeb můžete získat?
-
Reklamace zařízení Zlobí vás mobil nebo vám nefunguje modem? Pomůžeme vám to vyřešit.
-
Reklamace vyúčtování nebo služby Zdá se vám, že ve vašem vyúčtování nebo u poskytované služby není něco v pořádku? Mrkněte, jak to vyřešit.
-
Časté dotazy Vaši otázku jsme již dost možná zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.