Vítejte v T‑Mobile

Máme velkou radost, že jste u nás!

Poradíme vám, jak na to, abyste se u nás co nejdřív cítili jako doma.

Tady je pár informací, které se vám pro začátek můžou hodit - je to fakt jednoduché.

Nastavte si svoje zařízení.

Ovládejte svůj účet online, buď z mobilu nebo počítače.

Vyberte si, jak budete platit vyúčtování nebo dobíjet kredit

Jak nastavit zařízení

Mám nový chytrý telefon

Pořídili jste si nový chytrý telefon a chcete ho přechytračit? Rozchodit internet, LTE, kopírovat kontakty nebo zálohovat fotky?

Jak na mobil Jak na televizi Jak na internet

Aplikace Můj T‑Mobile

Správa účtu v malíčku

Většinu svých služeb si můžete kontrolovat sami v Můj T‑Mobile - stačí kliknout a je to.

Můj T‑Mobile je fakt chytrá aplikace a nečerpá vám data z tarifu (FUP limit), takže neplatíte nic ani za aplikaci, ani za internet v mobilu. Nebere vám data doma a ani v zahraničí.

Co všechno umí

Můj T‑Mobile na počítači

Nastavte si služby sami na počítači

Do Můj T‑Mobile samoobsluhy se přihlásíte i ze svého počítače a můžete si účet pěkně kontrolovat třeba z obýváku.

Nastavení služeb online

Vyžaduje přihlášení

Nejste majitelem chytrého telefonu? Nevadí...

  • do služby Můj T‑Mobile můžete jednoduše i přes telefon - stačí vytočit *123#
  • nebo přes SMS - na www.t-mobile.cz/smskody si najdete oblast, která vás zajímá, a odešlete klíčové slovo na číslo 4603
  • zavolejte nám na 800 73 73 73
  • navštivte naši prodejnu - mapu prodejen a otevírací dobu naleznete na https://www.t-mobile.cz/prodejny-t-mobile.

Jak platit vyúčtování

Jak uhradit svoje vyúčtování

  • inkaso nebo online platba kartou v aplikaci Můj T‑Mobile
  • bankovní převod z vašeho účtu
  • složenka
  • v našich prodejnách

Více informací

Dobíjení kreditu u Twistu

Jak si dobít kredit?

Doporučujeme vám tyto možnosti:

  • online platební kartou na našem webu
  • z Vyúčtování služeb
  • v našich prodejnách

Více informací

Časté dotazy

Potřebuji doručit telefon jindy a jinak. Co mám dělat?

Že se změní situace, to se může stát! V tom případě nám zavolejte na 800 73 73 73 a my vám poradíme, jak dál postupovat. Pokud vám už kurýr poslal SMSku s termínem doručování a ten vám nevyhovuje, požádejte přímo kurýra o náhradní.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

SIM karta s paušálem je tak chytrá, že se sama aktivuje do dvou pracovních dnů od doručení. Platí to pro SIM karty objednané přes Zákaznické centrum nebo přes eShop, které vám dovezl kurýr.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pokud jste uzavřeli smlouvu na prodejním místě s podpisem elektronickou tužkou, najdete ji po aktivaci vaší služby v elektronické podobě ve webové samoobsluze Můj T-Mobile v části Moje smlouva - Přehled Účastnických smluv - Přehled služeb. Po rozkliknutí modré šipky je možné elektronickou smlouvu zobrazit nebo stáhnout do počítače. Z bezpečnostních důvodů je potřeba zadat heslo pro komunikaci.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Je to tak jednoduché, že už nebudete chtít kontrolovat účet jinak. Na výběr jsou dva způsoby

  • Zaregistrovat se - to se hodí, pokud na Můj T-Mobile chodíte častěji.
  • Do Můj T-Mobile se můžete přihlásit i jednorázově - stačí zadat telefonní číslo a my vám pošleme SMS s heslem. Všechno o prvním přihlášení najdete tady.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

No jasně, my si třeba život bez chytrých telefonů s internetem neumíme skoro ani představit! A jak na to? Pokud od nás máte rovnou i nový telefon, máte to bez práce. Naše telefony už jsou totiž na internet nastavené automaticky a vy se můžete hned vrhnout na surfování.

V tarifech Mobil , stejně jako v předchozí generaci tarifů S námi už máte data rovnou, u ostatních tarifů je nastavený balíček Internet v mobilu na den. Vášnivým „internetistům“ to ale dost možná stačit nebude, a tak jsme pro ně připravili výhodné internetové balíčky s měsíčním paušálem. A nezapomínáme ani na zákazníky, kteří si pořídili naši předplacenou dobíjecí kartu Twist, pro ně máme internetové balíčky do mobilu také.

Pokud máte telefon odjinud, nevadí – nastavení mobilního internetu zvládnete levou zadní s naším interaktivním návodem na https://www.t-mobile.cz/navody. Tady taky najdete spoustu dalších šikovných triků – třeba jak si zapnout Wi-Fi, změnit vyzvánění nebo jak na přenos kontaktů ze SIM karty do svého nového chytrého telefonu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Kolik máte ve svém tarifu dat, si můžete jednoduše zkontrolovat v samoobsluze Můj T-Mobile.
V tarifech Mobil, stejně jako v předchozí generaci tarifů S námi už máte data rovnou, u ostatních tarifů je nastavený balíček Internet v mobilu na den. Je dobré vědět, jestli váš tarif umí po vyčerpání dat surfovat sníženou rychlostí, nebo bude nutné si dokoupit nový balíček. Data si můžete navýšit, když si po jejich vyčerpání jednorázově dokoupíte nová.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Záleží na vašem zúčtovacím období a na tom, jaký typ faktury máte:

  • Zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého).
  • Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dočtete ve smlouvě v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Kdepak není. To vám jenom za první zúčtovací období účtujeme služby až od toho dne, kdy jste naše služby opravdu začali používat, protože je to tak podle nás fér.
  • Pokud máte například měsíční paušál za 349 Kč (vč. DPH) a z 30 dnů zúčtovacího období jste ho měli jenom 10 dní, zaplatíte poprvé za paušál jen 116,33 Kč (vč. DPH). Máme tu i jednoduchý výpočet (349 Kč / 30 dní × 10 dní) pro ty, kdo chtějí jasná čísla.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Jak už napovídá název, tak Vyúčtování služeb je elektronické a to má hned několik výhod. Máte k němu přístup kdykoliv online, šetříte přírodu a navíc ho od nás máte zdarma. Je toho ale daleko víc, co Vyúčtování umí:

  • Je to platný daňový doklad, třeba pro úřady.
  • Ať se děje, co se děje, najdete ho vždy 5. den po konci zúčtovacího období v samoobsluze Můj T-Mobile.
  • Vyúčtování vám můžeme zasílat i e-mailem. Stačí, když si nastavíte danou e-mailovou adresu v samoobsluze Můj T-Mobile

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Původní PIN a PUK kód najdete v úvodním dopise nebo na plastovém obalu, který jste od nás na začátku dostali společně se SIM kartou.

PUK kód se dá také zjistit v Můj T-Mobile nebo pomocí odeslání kódu *123*307# přímo z vašeho mobilu.

Co je dobré vědět o PIN a PUK: PIN kód chrání vaši SIM kartu před zneužitím jinou osobou, je to takové vstupní heslo. Pokud ho třikrát po sobě zadáte nesprávně, přístup k SIM kartě se zablokuje. K odblokování SIM je pak potřeba PUK kód.

PUK má taky omezený počet pokusů, pokud ho desetkrát po sobě zadáte nesprávně, SIM karta se zablokuje napořád. Pak je potřeba si říct o novou SIM kartu přes Zákaznické centrum, v prodejně T-Mobile nebo on-line v Můj T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Podmínky