HTML Example
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of formal writing, used to organize longer prose.
Přejděte k T‑Mobile a ušetřete
- Neomezené volání, SMS a spousta dat
- Stabilní pokrytí a LTE internet
- Můj T-Mobile na webu i v mobilní aplikaci
Nechte nám svoje číslo a my se Vám obratem ozveme s individuální nabídkou.
- Jak vyřešit problém s přehráváním skladeb v offline modu v aplikaci Deezer?
-
Telefon či tablet má svoji kapacitu (velikost, paměť, procesor). Většina problémů a stížností vyplývá z toho, že si uživatel stáhne 200 alb do offline módu a zároveň má stažené a zapnuté velké množství ostatních aplikací. Telefon se snaží lokalizovat a přehrát 200 alb, a to mu může způsobit problém. Doporučujeme tedy zvážit množství offline alb v porovnání s výkonem telefonu.
- Jak získám od T-Mobile číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP)?
-
Mrzí nás, že uvažujete o odchodu od naší společnosti. Moc by nám pomohlo, pokud nám dáte vědět, co vás k takovému rozhodnutí vedlo. Snažíme se vyjít zákazníkům maximálně vstříc a zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
V případě, že jste již rozhodnutý, tak o přenos můžete zažádat písemně poštou nebo na prodejně T-Mobile.
Je potřeba, aby žádost obsahovala:
- Vaše jméno a příjmení,
- Telefonní číslo, které chcete přenést,
- Váš vlastnoruční podpis.
Po přijmutí vaší výpovědi obdržíte na přenášené telefonní číslo SMS zprávu, která bude obsahovat ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora).
Zákaznici předplacených TWIST karet mohou výpověď podat na čísle 4603 prostřednictvím hlasového automatu. Nejpozději do 2 dnů (zpravidla ihned) obdržíte SMSkou potvrzení přijetí a číslo ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora), které následně předáte vašemu novému operátorovi. Výpověď můžete podat také v kterékoli značkové prodejně T-Mobile.
Více informací o tom, jak opustit T-Mobile najdete na našich internetových stránkách.
V případě, že se v budoucnu rozhodnete k návratu, rádi Vás uvítáme a máme pro Vás připravenou nápovědu, jak přenést Vaše číslo zpět k nám.
- Chtěl jsem si poslat konfigurační SMS pro nastavení MMS. Hlasový automat mi ale sdělil, že nerozeznal můj telefon. Proč mi toto hlásí, když tento telefon mám od vás?
-
Patrně došlo k technické závadě. O zaslání konfigurační SMS zprávy můžete zažádat prostřednictvím Můj T-Mobile samoobsluhy v modulu MMS, wapu, či SMS ve tvaru MMS mezera TEST odesláním na 4603 nebo na www.konfigurator.cz
- Co když dítěti platím datový balíček? Bude mu aplikace Surfie fungovat?
-
Samozřejmě. Aplikace Surfie bude využívat data z placeného datového balíčku. A když data dítěti dojdou, můžete mu ze svého účtu v Můj T-Mobile data jednoduše dokoupit.
- Nevím, kolik dat mi na co stačí. Mám si vybrat tarif SD, HD nebo MAX?
-
Čerpání dat je vždy různé, třeba podle délky a kvality videa. Všechny nové tarify s tímto počítají a mají dostatek dat už v základu. Během Neomezeného léta byla průměrná spotřeba paušálních zákazníků 12 GB/měs. Tento objem by vám tak měl stačit na běžné používání internetu v mobilním telefonu.
Pokud se však nechcete omezovat, pořiďte si tarif bez datového limitu:
- S neomezenými daty SD surfujete do objemu 20 GB plnou rychlostí, poté 3 Mbit/s. Tato rychlost stačí na běžné používání internetu z mobilu a prohlížení videa v SD kvalitě. EU datový limit u tohoto tarifu je 30 GB.
- Pokud se rádi díváte i na videa v HD kvalitě, doporučujeme vám neomezená data HD. S nimi surfujete do objemu 50 GB plnou rychlostí, poté 10 Mbit/s. EU datový limit u tohoto tarifu je 35 GB.
- Nechcete se vůbec omezovat? Pak tu máme neomezená data MAX, kde surfujete plnou rychlostí kdekoli v ČR. EU datový limit je 40 GB a dalších 500 MB máte pro připojení v zahraničí, v zóně Svět 1.
Více informací o EU datovém limitu získáte na www.t-mobile.cz/eulimit.