Co je Magenta Wi-Fi?
Magenta Wi-Fi zajistí, že na kvalitní připojení dosáhnete díky silnému signálu na každém metru čtverečním ve vaší domácnosti. A vůbec nezáleží na tom, kde máte umístěný modem. Magenta Wi-Fi se totiž skládá z Wi-Fi modemu a takzvaných mesh zařízení, která jsou podle potřeby rozmístěna v místnostech a zajišťují tak dokonalé pokrytí celé domácnosti.
Nabídka Magenta Wi-Fi
Malý byt
Plocha do 60 m²
- Prémiový Wi-Fi modem
- obvykle 1 mesh zařízení
109 Kč
měsíčně
Větší byt
Plocha do 100 m²
- Prémiový Wi-Fi modem
- obvykle 2 mesh zařízení
139 Kč
měsíčně
Dům
Plocha nad 100 m² a pro více pater
- Prémiový Wi-Fi modem
- obvykle 3 mesh zařízení
169 Kč
měsíčně
Jak si službu můžete pořídit?
Při objednání nového internetu s instalací
Službu Magenta Wi‑Fi instalujeme v jednom termínu spolu s novým internetem. O vše se postarají naši proškolení technici, takže to máte zcela bez starostí.
K internetu, který už máte u sebe doma
Pokud už u nás internet máte, nebo si pořizujete internet bez instalace, zapojení provedete jednoduše sami s pomocí aplikace Můj T‑Mobile, stejně jako i při pořízení nového internetu bez instalace.
Spravujte Wi-Fi v aplikaci
Magenta Wi-Fi pro lepší
zážitky #Mezisvými
Mohlo by se hodit
Chcete lepší Wi-Fi?
Nechte nám tady své číslo. Ozveme se.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o zásadách o ochraně osobních údajů.
Často kladené
otázky
Aktuální témata
Kdy si mohu Magenta Wi‑Fi objednat?
lužbu Magenta Wi‑Fi si můžete objednat buď s novou nebo stávající službou internetu na doma.
Co když máme službu Magenta Wi‑Fi a stále nejsme s kvalitou Wi‑Fi signálu spokojeni?
Návod, jak řešit technické nedostatky, najdete na stránkách podpory. Jsme vám také k dispozici v rámci chatu v aplikaci Můj T‑Mobile. Naše technická podpora kvalitu prověří a udělá všechno pro to, abyste byli spokojeni. Cena balíčku se vám nezmění, ani když budete potřebovat doplnit další zařízení.
Může se rychlost internetu v rámci domácnosti lišit?
Ano, rychlost internetu nebude ve všech místnostech stejná. Ovlivňuje ji počet připojených zařízení, ale také jejich vzdálenost. Vy byste to však při užívání internetu neměli poznat.
Mohu přemístit Mesh zařízení v rámci domácnosti?
Přemísťovat zařízení nedoporučujeme. Když už potřebujete změnit jejich rozmístění, je potřeba sledovat zelenou kontrolku. Pokud se její barva změní, zařízení už je příliš daleko od ostatních.
Mohu vrátit jedno nebo více zařízení?
Můžete, ale nedokážeme pak už garantovat dostatečné pokrytí vaší domácnosti. Vrácení jednoho nebo více zařízení nemá vliv na cenu balíčku. Vrátit ho můžete zdarma např. přes Zásilkovnu nebo v kterékoliv naší prodejně.
Započítává se služba Magenta Wi‑Fi do Magenta 1?
Ne, Magenta Wi‑Fi je doplněk ke službě internetu a tím pádem nerozšiřuje Magenta 1 ani se na ni nevztahují slevy z Magenty 1.
Do Magenta 1 Business se ale započítává, protože v té se zohledňuje celá výše faktury.
Kolik budu platit s Magenta Wi‑Fi, když už modem od T‑Mobilu mám?
Magenta Wi‑Fi zahrnuje v ceně pronájem prémiového modemu a zařízení typu mesh. Pokud už u nás platíte za pronájem modemu, částka za balíček Magenta Wi‑Fi ho nahradí. Pokud například dnes platíte za pronájem modemu Premium částku 99 Kč a pořídíte si Magenta Wi‑Fi Malý byt, nově budete platit 109 Kč měsíčně.