Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak často si mohu měnit tarif?
Tarif si můžete změnit jednou za měsíc, resp. jednou za vaše zúčtovací období. Jaké máte zúčtovací období, zjistíte na vašem Vyúčtování služeb.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Můžu si v průběhu měsíce změnit datové zvýhodnění?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Co udává datový limit?
- Je třeba si data navíc k tarifu každý měsíc v aplikaci aktivovat?
- Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.
- Je třeba si data navíc za nákup telefon s tarifem na webu každý měsíc v aplikaci aktivovat?
- Jak často lze pojištění uplatnit?