Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Uprostřed objednávky se objevila chybová hláška a nelze pokračovat. Co mám dělat?
Patrně nastala chyba při zpracování vaší objednávky, za kterou se omlouváme. Pokud se vám nepodařilo objednávku dokončit, zkuste ji prosím zadat znovu, případně kontaktujte naše Zákaznické centrum +420 800 73 73 73.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Může babička s dědou platit za své služby zvlášť, i když je mám já ve své Magentě 1?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?