Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Převádějí se nevyčerpané Volné jednotky pro Telefonní linku Premium do dalších měsíců?
Mrzí nás to, ale dle podmínek těchto tarifů se nevyčerpané jednotky nepřevádějí. Podmínky naleznete na zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč se mi některé volné jednotky převádějí do dalšího období a jiné ne?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Kde najdu Obchodní podmínky služby MAGENTA TV hrazené platební kartou?
- Poradíte si i s přenosem pevné linky?
- Můžu použít volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?
- Můžete mi vysvětlit, co je volání na Barevné linky?
- Pokud odešlu ze svého telefonu MMS, budu platit za přenesená data?
- Co udává datový limit?
- Co když si smlouvu nestihnu prodloužit?