Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Vážně platí stejné ceny v EU jako doma?
Ano, od 11. června 2017 T-Mobile umožnil využívat minuty, SMS a data v EU roamingu v 31 zemích zemích Evropy jako doma. To se týká tarifů s volnými či neomezenými jednotkami do všech sítí.
Po vyčerpání volných jednotek jsou jednotlivé služby účtovány stejně jako v ostatních zemích – dle platného roamingového ceníku. Data ovšem jde dokoupit za domácí ceny, třeba přímo v aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu využívat volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?
- Kde se dozvím své roamingové ceny, až pojedu do EU?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- V tarifu mám 10 GB dat v roamingu mimo EU na rok. Jak to bude fungovat? A v jakých zemích data využiji?
- Co když mám v tarifu/balíčku volné nebo neomezené minuty nebo SMS na čísla značky T-Mobile? Můžu je využít i v EU?
- Jedu do zahraničí poprvé, musím si speciálně zapínat službu Roaming?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?