Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
Pojištění T-Mobile Pro jistotu zanikne automaticky 7 dní od případného omezení služeb, které může nastat z důvodů Vašeho Vyúčtování služeb po splatnosti.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
- Mohu si sjednat více pojištění T-Mobile Pro jistotu?
- Co se stane, když mi telefon ukradnou? Musím stále platit měsíční platby?
- Budu za opravu pojištěného telefonu něco doplácet?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?