Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nejsem zatím zákazníkem T-Mobile.
Co není, může být. Přeneste si k nám své číslo od jiného operátora nebo si objednejte nové číslo s jedním z našich aktuálních tarifů a vítejte u nás.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Poradíte si i s přenosem pevné linky?
- Chci přejít od T-Mobile, jak na to?
- Chtěl bych přejít k T-Mobile... Jak na to?
- Co znamená, že se mám přihlásit? Nemám u vás zatím žádnou SIM kartu.
- Co udává datový limit?
- Jak si můžu měnit/nastavovat data v mém tarifu?
- Co když si smlouvu nestihnu prodloužit?
- Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
- Jaké máte aktuální tarify?
- Už si nechci dobíjet, ale chci přejít na paušální tarif. Jak na to?