Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si můžu měnit/nastavovat data v mém tarifu?
Kolik máte ve svém tarifu dat, si můžete jednoduše zkontrolovat v samoobsluze Můj T-Mobile.
V aktuálních tarifech, stejně jako v předchozí generaci tarifů, už máte data rovnou.
Pokud nemáte zrovna tarif s Neomezenými daty, je možné data po jejich vyčerpání navýšit. Stačí změnit na tarif s větším obsahem dat, nebo si jednorázově dokoupíte nová.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak zjistím, kolik EU datového limitu mi ještě zbývá?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Můžu použít volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Je příplatek započítán do Data Roaming Limitu?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Co musím udělat, abych mohl používat internet v zahraničí?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?