Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co když mám v tarifu/balíčku volné nebo neomezené minuty nebo SMS na čísla značky T-Mobile? Můžu je využít i v EU?
V rámci EU lze využívat volné a neomezené jednotky pouze, pokud jsou do všech sítí, jak to mají například tarify Mobil. Pokud tedy máte např. 50 volných minut jen na čísla značky T-Mobile, necháte si je na doma a v EU zaplatíte domácí cenu vaší minuty do ostatních sítí. A to i když z EU voláte domů na číslo značky T-Mobile. A pokud máte neomezené volání nebo neomezené SMSky na čísla značky T-Mobile, v EU dáte za hovor a SMSku stejně, jako když doma voláte nebo píšete mimo značku T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám v tarifu/balíčku volné minuty nebo SMS na čísla značky T-Mobile. Můžu je využít i v EU?
- Můžu využít balíček volných minut nebo SMS do všech sítí, který mám zapnutý nad rámec svého tarifu, i v EU?
- Chci EU roaming, co pro to mám dělat?
- Můžu použít volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?
- Vážně platí stejné ceny v EU jako doma?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?