Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Neznám heslo do aplikace Můj T-Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?
V aplikaci Můj T-Mobile máte více možností přihlášení. Pokud si tedy nepamatujete své heslo, využít můžete jednorázového SMS kódu. Stačí vyplnit vaše telefonní číslo a my vám jej obratem zašleme.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Je potřeba se do aplikace Můj T-Mobile přihlásit?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Neznám heslo do App Store/Google Play, nedokáži si aplikaci stáhnout.
- Jak se mohu zaregistrovat do Můj T-Mobile a co vše je k tomu potřeba?