Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Zapomněl jsem heslo do portálu Moje firma / mám zablokovaný účet. Co mám dělat?
V případě, že jste zapomněli své přístupové heslo či již máte zablokovaný účet, naleznete radu zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Zapomněl(a) jsem přístupové heslo do portálu. Co mám dělat?
- Co když jsem zapomněl heslo k účtu Max?
- Co všechno umí portál Moje firma?
- Co mám dělat, pokud se nemohu dostat do nastavení routeru?
- Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
- Kde se přihlásím do portálu Moje firma?
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Zapomněl/a jsem přihlašovací údaje (uživatelské jméno nebo heslo) k TV tarifu. Co teď?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?