Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nenašel jsem svůj tarif, kde zjistím, za kolik volám?
Zkuste se přihlásit do samoobsluhy Můj T-Mobile nebo aplikace Můj T-Mobile ve vašem chytrém telefonu. Název svého tarifu naleznete hned na úvodní stránce. Další možností je zavolat na naše Zákaznické centrum na linku 4603.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak a kde zjistím ceny svého tarifu či služeb?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Jak zjistím, kolik mám provolaných minut, SMS nebo prosurfovaných dat?
- Jak zjistím, kolik EU datového limitu mi ještě zbývá?
- Kde si mohu u Chytrého auta Wi-Fi navýšit datový limit?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Nenašel jsem popisy starších tarifů, jsou někde k dispozici?
- Jak otestuji, zda již mám IPv6?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Jak a kde si zjistím zbývající kredit?