Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak a kde si zjistím zbývající kredit?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jakým způsobem zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?
- Jakým způsobem zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?
- Jak zjistím stav své objednávky?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.