Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jakým způsobem zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?
Detailní informace k vašemu kreditu najdete v aplikaci Můj T-Mobile. Pokud aplikaci nemáte, pro zjištění platnosti a výše kreditu využijte zdarma *101#. Kód stačí vytočit jako telefonní číslo a zavolat.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si zjistit aktuální výši bonusového kreditu?
- Jak si zjistit aktuální výši bonusového kreditu?
- Jak a kde si zjistím zbývající kredit?
- Jak a kde si zjistím zbývající kredit?
- Kde mohu zjistit aktuální stav mého datového limitu?
- Kde mohu zjistit aktuální stav mého datového limitu?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Neznám heslo do aplikace Můj T-Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?
- Neznám heslo do aplikace Můj T-Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?