Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám tarif Twist IoT a Twist Online – dostanu také odměnu za dobití?
Ne, odměna za dobití je určená jen pro hlasové tarify předplacené služby.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je odměna za dobití?
- Můžu využívat současně dvě odměny za dobití?
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data z odměny za dobití v daném období?
- Výhoda za dobití se mi líbí, ale nemám smartphone a nemůžu pracovat s aplikací. Jak se k ní můžu dostat?
- Mám měsíční nebo roční datový balíček, přijdu o něj při aktivaci odměny?
- Co se stane, když vyčerpám data z odměny za dobití v rámci daného období?
- Mám aktivní jednu odměnu a dobiji si znovu kredit. Získám tak další odměnu?
- Kde si můžu vyzvednout svou odměnu za dobití?
- Co se stane, když vyčerpám 100 MB dat v odměně za dobití?
- Můžu odměnu přenést na někoho jiného z rodiny?