Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Potřebuji speciální tarif, aby mohl využívat 5G?
Ne, je možné využívat 5G na všech tarifech a Twist kartách, které v sobě mají data, na datových tarifech nebo datových balíčcích. Žádný speciální tarif není potřeba.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám k tarifu dokoupený opakující se datový balíček, co se s ním stane, pokud si změním tarif?
- Potřebuji novou SIM kartu, abych se dostal na 5G?
- Jaký je rozdíl mezi našimi stávajícími a novými tarify?
- Je provoz v rámci neomezených dat mimořádně nějak rychlostně omezen?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Mám měsíční nebo roční datový balíček, přijdu o něj při aktivaci odměny?
- Jaký tarif je na SIMce pro Chytré auto?
- Proč chcete zálohu za roaming? Jak dlouho musím být zákazník, abych neskládal zálohu?
- Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
- Co se stane, když vyčerpám data z odměny za dobití v rámci daného období?