Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
T-Mobile Pro jistotu je sjednáno na dobu určitou 24 měsíců, a to na konkrétní zařízení. Ani prodloužení smlouvy u Vašeho telefonního čísla nemá tedy na průběh pojištění žádný vliv.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak často lze pojištění uplatnit?
- Co se stane, když mi telefon ukradnou? Musím stále platit měsíční platby?
- Na jak dlouho lze T-Mobile Pro jistotu zřídit?
- Na jak dlouho se zavážu s novým tarifem?
- Co se stane, pokud neproběhne přenesení čísla?
- Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
- Kdy je zařízení v záruce a je možné ho reklamovat zdarma?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?