Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Informovali jste mě, že mi budete měnit tarif, ale rád bych si vybral/a jiný. Jak to mohu udělat?
Svůj tarif si můžete kdykoliv sami upravit v aplikaci Můj T-Mobile nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nechci aplikaci, je možné potvrdit změnu tarifu jiným způsobem?
- Jak si můžu měnit/nastavovat data v mém tarifu?
- Jaký neomezený tarif si mám vybrat?
- Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Když si vezmu nový tarif, mám automaticky zapnutou Security?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Kdy čerpám svůj podíl společných dat?
- Nenašel jsem svůj tarif, kde zjistím, za kolik volám?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?