Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co když budu chtít službu Apple Watch Connection deaktivovat?
Službu jednoduše deaktivujete v aplikaci Watch přímo ve vašem iPhone. Službu můžete také vypnout v samoobsluze na webu t-mobile.cz nebo v aplikaci Můj T-Mobile. Služba se vám přestane účtovat od následujícího zúčtovacího období.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?
- Co se stane, pokud službu Apple Watch Connection aktivuji na iPhone 6 nebo starším?
- Kde můžu s Apple Watch komunikovat v mobilní síti LTE?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Jak mohu balíček deaktivovat?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Předplatné MAGENTA TV se prodloužilo o dalších 30 dní, ale já již další období nechci. Jak pokračovat dál?
- Mohu poslat MMS zprávu na číslo, které nemá MMS aktivní?
- Jak si můžu měnit/nastavovat služby?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?