Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje do aplikace Chytré auto, jak postupovat?
Pokud jste přihlášen v aplikaci, odhlaste se. Při dalším přihlášení zvolte ‘Zapomněli jste heslo?’. Na váš telefon či e-mail vám přijde odkaz na stránku, kde lze nastavit nové přihlašovací heslo. Následně se přihlaste do aplikace s novým heslem.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Zapomněl jsem přihlašovací údaje k MAGENTA TV (heslo nebo uživatelské jméno), co mám dělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace Můj T-Mobile, co mám dělat?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Jak si stáhnu do set-top boxu další aplikace?