Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak mám postupovat, když se nemohu přihlásit do nově zřízené TV služby s přijímačem Kaon 6077?
Pokud po vás chce přijímač toto přihlášení do služby My TV, nedoběhla ještě plně aktivace vaší nové služby. Pokud je přijímač připojený k internetu, bude vše připravené nejdéle do 24 hodin.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Můžu MAGENTA TV sledovat na 2 televizích? Bude mě to stát něco navíc?
- Kolik hodin nahrávání mám k dispozici v rámci MAGENTA TV SAT?
- Zapomněl jsem přihlašovací údaje k MAGENTA TV (heslo nebo uživatelské jméno), co mám dělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace Můj T-Mobile, co mám dělat?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?