Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak vyměním set-top box v případě poruchy?
V rámci pronájmu set-top boxu můžete své zařízení kdykoliv na všech našich prodejnách vyměnit, nehledě na záruční dobu. Stačí, když nám donesete kompletní balení set-top boxu (set-top box, napájecí zdroj, HDMI kabel, LAN kabel, dálkový ovladač) na prodejnu a my vám bezplatně a na počkání zařízení vyměníme.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak správně zapojit set-top box a modem, aby TV byla funkční?
- Mám set-top box Arris a nejde mi nainstalovat Max a další aplikace.
- Jak spáruji TV ovladač se set-top boxem?
- Jak restartovat set-top box?
- Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
- Jak si stáhnu do set-top boxu další aplikace?
- Jak nastavím automatické vypnutí set-top boxu?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Je lepší mít připojený set-top box nebo chytrou televizi přes Wi-Fi nebo pomocí kabelu?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?