S mobilním nebo pevným číslem

  • Pokud máte zájem o přenesení čísla k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací kód účastníka) a následně požádejte o přenos čísla u nového poskytovatele.
  • Nemusíte podávat výpověď smlouvy.

 

Jak zjistím své OKU?

  • v Můj T-Mobile
    - pro paušální zákazníky v sekci Smlouvy
    - pro Twist zákazníky v sekci Kódy
  • na Zákaznickém centru
  • v T-Mobile prodejně
  • prostřednictvím Kontaktního formuláře


Se službou Pevný internet DSL

  • Pokud máte zájem o přenesení služby, pošlete nám písemnou žádost o přechod k jinému poskytovateli podepsanou majitelem smlouvy.
  • Na základě žádosti Vám poskytneme identifikátory potřebné k přenesení služby.
  • Následně je pro přenesení služby Pevný internet DSL nutné kontaktovat Vašeho nového poskytovatele služeb s údaji Case ID a Výpověď ID a požádat jej o přenesení služby.

Žádost o přenesení služby Pevný internet DSL je možné doručit těmito způsoby: