Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.
V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").
Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb. Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.
Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).
U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:
Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Další kontrolu můžete mít hned po vystavení Vyúčtování služeb:
Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.