Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Lze u datových tarifů využívat záznamové služby jako je registr zmeškaných hovorů nebo hlasová schránka?
Ne, záznamové služby jsou určené pouze pro hlasové tarify.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám tarif Twist IoT a Twist Online – dostanu také odměnu za dobití?
- Potřebuji speciální tarif, aby mohl využívat 5G?
- Mohu odměnu využívat v EU v rámci roamingu?
- Musím mít v Magentě 1 mobilní i fixní služby najednou? Co když mám jen mobilní služby?
- Jaké služby mohou používat společná data?
- Jaký tarif od T-Mobile musím mít, aby mi fungovala služba Apple Watch Connection?
- Mohu s novým tarifem vstoupit do Magenty 1 a využívat její výhody?
- Mohu využívat data z tarifu v zemích mimo EU?
- Potřebuji Podrobný výpis služeb tištěný i elektronický. Musím si objednat a zaplatit oba dva?
- Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?