Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžu si do své Magenty přidat službu, kterou má kamarád?
Ano, můžete. Službu kamaráda je jen potřeba převést na váš zákaznický účet - to znamená pod vaše rodné číslo. Jak na to? Koukněte se na Převod osobní smlouvy. Vyúčtování může váš kamarád dostávat odděleně od vašeho, ale vy budete majitel zákaznického účtu, to znamená i služby vašeho kamaráda.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak mohu zaplatit své Vyúčtování služeb?
- Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?
- Co je to inkaso?
- Kde si mohu koupit MAGENTA TV?
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Kolik mám aktuálně utraceno?