Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak spustím službu Max na dalším zařízení?
Stáhněte si aplikaci Max do nového zařízení. Pro přihlášení zadejte e-mail a heslo Maxu. U některých zařízení se vám na obrazovce zobrazí aktivační klíč a aktivaci zařízení pak musíte dokončit na počítači nebo mobilním zařízení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace Můj T-Mobile, co mám dělat?
- Kde najdu svou smlouvu v elektronické podobě?
- K jakým službám mohu získat Max v ceně služby?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Kolik zařízení si mohu k modemu připojit?
- Získal jsem díky tarifu Next benefit AlzaPlus+. Jak se mohu přihlásit na alza.cz?