Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Potřebuji doručit telefon jindy a jinak. Co mám dělat?
Že se změní situace, to se může stát! V tom případě nám zavolejte na 800 73 73 73 a my vám poradíme, jak dál postupovat. Pokud vám už kurýr poslal SMSku s termínem doručování a ten vám nevyhovuje, požádejte přímo kurýra o náhradní.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Mám od vás telefon s tarifem koupený na webu, ale v aplikaci odměnu v podobě dat navíc nevidím. Co mám dělat?
- Co se stane, když dobiji cizí číslo?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Mám set-top box Arris a nejde mi nainstalovat Max a další aplikace.
- Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
- Co všechno umí Chytré auto?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.