Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co dělat, když se televize zasekává nebo je zpomalená?
Máte potíže se sledováním televize, jako jsou například:
- zasekávání pořadu,
- dlouhé načítání pořadu nebo přepínání kanálů,
- zpomalená aplikace,
- nekvalitní obraz,
- obraz předchází zvuk či naopak?
Máme pro vás pár jednoduchých rad, které vám mohou rychle pomoci:
- Restartujte router od internetu i televizní set-top box (nebo televizor, pokud v něm máte nainstalovanou aplikaci MAGENTA TV). Většinou stačí, když obě zařízení na cca 10 minut odpojíte od elektřiny.
- Aby služba co nejlépe fungovala, obecně doporučujeme připojení set-top boxu nebo televize k internetovému modemu pomocí kabelu, nikoliv přes Wi-Fi.
Pokud by žádná z uvedených rad nepomohla, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Jak spáruji TV ovladač se set-top boxem?
- Můžu MAGENTA TV sledovat na 2 televizích? Bude mě to stát něco navíc?
- Mám set-top box Arris a nejde mi nainstalovat HBO Max a další aplikace.
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak u MAGENTA TV SAT funguje Archiv (zpětné zhlédnutí), Pozastavení a Přetáčení pořadů?
- Jak vymazat mezipaměť (cache) u aplikace MAGENTA TV?
- Jaký je rozdíl mezi bezplatným televizním vysíláním a MAGENTA TV?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci HBO Max do set-top boxu Skyworth HY4403?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?