Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde najdu informace o vyčerpání datového limitu?
O překročení datového limitu budete informování pomocí SMSky či e-mailu. Upozornění zasíláme v případě 80% a 100% čerpání. Informace o čerpání naleznete v Můj T-Mobile v sekci Služby > Internet.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
- Co se stane, když jsou data EU datového limitu vyčerpaná?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Co je to inkaso?
- Chci používat mobilní data v notebooku. Co budu potřebovat?