Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
O vyčerpání datového limitu budete informováni pomocí SMSky či e-mailu. Upozornění zasíláme v případě 80% a 100% čerpání. Informace o čerpání naleznete v Můj T-Mobile v sekci Služby > Internet.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde najdu informace o vyčerpání datového limitu?
- Co se stane, když jsou data EU datového limitu vyčerpaná?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- V tarifech Internet bez drátu je datový limit, jak to funguje?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Kde mohu zjistit aktuální stav mého datového limitu?
- Jak si nastavím inkaso a inkasní limit?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Co je to inkaso?