Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Máte ve vyúčtování vyšší částku, než jste očekávali?
Překontrolujte si jednotlivé položky ve Vyúčtování služeb, a pokud tam najdete něco neobvyklého, poradíme vám zde.
Veškeré provolané minuty nebo zaslané SMS si můžete ověřit v Podrobném výpisu služeb.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Aktivoval jsem si Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT), ale nikde nejsou vidět uskutečněné hovory.
- Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.