Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co když mi data dojdou?
Pro nákup dalšího balíčku s vybraným objemem dat můžete využít:
- Můj T-Mobile
- aktivační stránku https://tmo.cz/dl, kam budete přesměrováni v momentě vyčerpání dat
- mobilní aplikaci Můj T-Mobile, po stažení ze stránek https://tmo.cz/mtm
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co když mi v zahraničí data dojdou?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Kde si mohu stáhnout aplikaci MAGENTA TV?
- Jak zjistím, kolik mám provolaných minut, SMS nebo prosurfovaných dat?
- Co se stane, když jsou data EU datového limitu vyčerpaná?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Co se stane, když vyčerpám 100 MB dat v odměně za dobití?
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?
- Jak mohu balíček deaktivovat?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?