Předmět dotazu
            * 
               
             
			
			  
                  Text dotazu
				* 
			   
			  
			
			
            
              S čím potřebujete pomoci? *  
              
                -- vyberte --- 
                    	Vyúčtování služeb/ Faktury/ Platby 
                    Twist služby/ Předplacená karta 
                    Poruchy a nefunkčnost služeb 
               
            
                
                  Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *  
                  
                    -- vyberte -- 
						  Potřebuji vysvětlit fakturu 
						  Neobdržené Vyúčtování služeb 
						  Odložení platby 
						  	Žádost o Splátkový kalendář 
						  Nastavení inkasa 
						  Dlužná částka u ukončené smlouvy 
						  Faktura za zařízení 
						  Dohledání platby - způsob úhrady - Bankovní převod 
						  Dohledání platby - způsob úhrady - Poštovní poukázkou (složenkou) 
						  Dohledání platby - způsob úhrady - Online platební kartou 
						  Vrácení zálohy 
                   
                
                
                  Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *  
                  
                    -- vyberte -- 
						  Dobito jiné číslo 
						  Nefunkční Twist karta 
						  Výhoda za dobití 
						  Potřebuji daňový doklad 
						  Přechod z Twistu na paušál 
						  Vrácení nevyčerpaného kreditu 
						  Datová a hlasová zvýhodnění 
                   
                
                
                  Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *  
                  
                    -- vyberte -- 
						  Nefunkční internet 
						  Nefunguje mi TV 
						  Nefunguje mi Chytré auto 
						  Mám potíže s hovory/ signálem 
						  Nefungují mi SMS/ MMS 
						  SIM se neregistruje do sítě 
						  Nefunkční roaming 
						  Nefunkční Volání z ČR na zahraniční čísla 
                   
                
            
            
                  
                    
                      Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách  jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * 
                     
                   
                        
                          
                            Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile . Zde naleznete i Online výpis služeb  pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.
                           
                         
                      
                          
                            O kterou fakturu se jedná? Číslo faktury najdete přímo na Vyúčtování služeb. 
                                * 
                             
                            
                          
                            Která položka ve Vyúčtování služeb nesouhlasí? 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile . Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.
                           
                         
                        
                          
                            Abychom šetřili váš čas, tak si službu můžete sami nastavit také v aplikaci Můj T-Mobile  v sekci Oznámení (zvoneček). Odložení platby je mimořádný krok, proto jej máte k dispozici pouze jednou za 6 měsíců. Nastavit si ho můžete pouze, pokud je vyúčtování po datu splatnosti. 
                           
                         
                        
                          
                            Při poskytnutí splátek vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb  a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena po úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.
                           
                         
                      
                          
                            Jakou částku můžete splácet? (Minimální měsíční platba je 500 Kč.) 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile .
Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde .
                           
                         
                      
                          
                            Napište nám číslo účtu, ze kterého budeme platby inkasovat: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Jaký máme nastavit inkasní limit? (Nutné nastavit stejný limit i v bance, doporučujememe nastavit o 200 Kč vyšší, než je běžná faktura.) 
                                * 
                             
                            
                       
                      
                          
                            Uveďte rodné číslo, na které byla smlouva uzavřená (informace slouží pro dohledání podrobností k dluhu): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile  v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty  a vyfiltrujete si faktury.
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte IMEI zařízení (výrobní číslo, běžně je napsané přímo na zařízení nebo ho najdete v Záručním listu): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním? 
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu. 
                           
                         
                      
                          
                            Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Správný variabilní symbol: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Odeslaná částka: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum odeslání platby: 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním? 
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu. 
                           
                         
                      
                          
                            Číslo pošty: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Podací číslo: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum podání: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Správný variabilní symbol: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Odeslaná částka: 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním? 
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu. 
                           
                         
                      
                          
                            Poslední čtyři čísla použité platební karty: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Správný variabilní symbol: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Odeslaná částka: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum odeslání platby: 
                                * 
                             
                            
                       
                      
                          
                            Uveďte rodné číslo, ke kterému jste zálohu platil/a (slouží k dohledání zálohy): 
                                * 
                             
                            
                          
                             Uveďte číslo účtu, kam zálohu pošleme (pokud se liší od účtu, kterým běžně hradíte faktury): 
                                * 
                             
                            
                       
                      
                          
                            Jaké číslo bylo chybně dobito? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Správné číslo, které jste chtěli dobít? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Jakou částku jste dobili? 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                      
                          
                            Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách .
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu . Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.
                           
                         
                      
                          
                            Za jaké období potřebujete doklad vystavit? (datum od - do) 
                                * 
                             
                            
                          
                            Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách .
                           
                         
                        
                          
                            Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost , kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena . Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty). 
                           
                         
                      
                          
                            Výrobní číslo (ICCID) SIM karty:
                             
                            
                          
                            PIN a PUK SIM karty:
                             
                            
                          
                            Číslo bankovního účtu: 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky .
                           
                         
                  
                        
                          
                            Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady  vám poradíme jak na to.
                           
                         
                      
                          
                            Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Adresa, kde se problém vyskytuje: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři): 
                             
                            
                          
                            Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách .
                           
                         
                      
                          
                            Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři): 
                             
                            
                          
                            Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky .
                           
                         
                      
                          
                            Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Uveďte IMEI zařízení (najdete ho přímo na zařízení v autě, případně ve smlouvě): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
                             
                            
                          
                            Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky , kde vám pomůžeme problém vyřešit.
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte telefonní číslo, které má potíže: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
                             
                            
                          
                            Napište nám adresu, kde se problém vyskytuje: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Jak dlouho se problémy projevují? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Má potíže v lokalitě i někdo jiný? 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách .
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte telefonní číslo, které má potíže: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
                             
                            
                          
                            Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení): 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace .
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte telefonní číslo, které má potíže: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas, kdy se chyba objevila: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
                             
                            
                          
                            Má potíže v lokalitě i někdo jiný? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Jak dlouho se problémy vyskytují? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Funguje SIM v jiném telefonu? Vyzkoušejte prosím. 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde .
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte telefonní číslo, které má potíže: 
                                * 
                             
                            
                          
                            V jaké zemi se nacházíte? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Datum a čas pokusu o volání/ poslání SMS: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Má potíže v lokalitě i někdo jiný? 
                                * 
                             
                            
                          
                            Funguje v lokalitě jiný roamingový partner? (Ověřte přes nastavení sítě přímo v telefonu) 
                                * 
                             
                            
                       
                        
                          
                            Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde .
                           
                         
                      
                          
                            Uveďte telefonní číslo, které má potíže: 
                                * 
                             
                            
                          
                            Uveďte datum a čas hovoru/ odUveďte datum a čas hovoru/ odeslání SMS (ne starší než 3 dny): *eslání SMS (ne starší než 3 dny): 
                                * 
                             
                            
                          
                            Uveďte celé telefonní číslo, které se snažíte kontaktovat (ověřte správnost mezinárodní předvolby https://www.t-mobile.cz/mezinarodni-predvolby): 
                                * 
                             
                            
                       
            
            
                
                    * 
                    Pole označená hvězdičkou jsou povinná.