Předmět dotazu
*
Text dotazu
*
S čím potřebujete pomoci? *
-- vyberte ---
Vyúčtování služeb/ Faktury/ Platby
Twist služby/ Předplacená karta
Poruchy a nefunkčnost služeb
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Potřebuji vysvětlit fakturu
Neobdržené Vyúčtování služeb
Odložení platby
Žádost o Splátkový kalendář
Nastavení inkasa
Dlužná částka u ukončené smlouvy
Faktura za zařízení
Dohledání platby - způsob úhrady - Bankovní převod
Dohledání platby - způsob úhrady - Poštovní poukázkou (složenkou)
Dohledání platby - způsob úhrady - Online platební kartou
Vrácení zálohy
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Dobito jiné číslo
Nefunkční Twist karta
Výhoda za dobití
Potřebuji daňový doklad
Přechod z Twistu na paušál
Vrácení nevyčerpaného kreditu
Datová a hlasová zvýhodnění
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Nefunkční internet
Nefunguje mi TV
Nefunguje mi Chytré auto
Mám potíže s hovory/ signálem
Nefungují mi SMS/ MMS
SIM se neregistruje do sítě
Nefunkční roaming
Nefunkční Volání z ČR na zahraniční čísla
Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.
Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *
Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile . Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.
O kterou fakturu se jedná? Číslo faktury najdete přímo na Vyúčtování služeb.
*
Která položka ve Vyúčtování služeb nesouhlasí?
*
Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile . Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.
Abychom šetřili váš čas, tak si službu můžete sami nastavit také v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Oznámení (zvoneček). Odložení platby je mimořádný krok, proto jej máte k dispozici pouze jednou za 6 měsíců. Nastavit si ho můžete pouze, pokud je vyúčtování po datu splatnosti.
Při poskytnutí splátek vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena po úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.
Jakou částku můžete splácet? (Minimální měsíční platba je 500 Kč.)
*
Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile .
Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde .
Napište nám číslo účtu, ze kterého budeme platby inkasovat:
*
Jaký máme nastavit inkasní limit? (Nutné nastavit stejný limit i v bance, doporučujememe nastavit o 200 Kč vyšší, než je běžná faktura.)
*
Uveďte rodné číslo, na které byla smlouva uzavřená (informace slouží pro dohledání podrobností k dluhu):
*
Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.
Uveďte IMEI zařízení (výrobní číslo, běžně je napsané přímo na zařízení nebo ho najdete v Záručním listu):
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo pošty:
*
Podací číslo:
*
Datum podání:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.
Poslední čtyři čísla použité platební karty:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Uveďte rodné číslo, ke kterému jste zálohu platil/a (slouží k dohledání zálohy):
*
Uveďte číslo účtu, kam zálohu pošleme (pokud se liší od účtu, kterým běžně hradíte faktury):
*
Jaké číslo bylo chybně dobito?
*
Správné číslo, které jste chtěli dobít?
*
Jakou částku jste dobili?
*
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách .
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu . Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.
Za jaké období potřebujete doklad vystavit? (datum od - do)
*
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách .
Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost , kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena . Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty).
Výrobní číslo (ICCID) SIM karty:
PIN a PUK SIM karty:
Číslo bankovního účtu:
*
Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky .
Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Adresa, kde se problém vyskytuje:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Uveďte IMEI zařízení (najdete ho přímo na zařízení v autě, případně ve smlouvě):
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky , kde vám pomůžeme problém vyřešit.
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Napište nám adresu, kde se problém vyskytuje:
*
Jak dlouho se problémy projevují?
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Jak dlouho se problémy vyskytují?
*
Funguje SIM v jiném telefonu? Vyzkoušejte prosím.
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
V jaké zemi se nacházíte?
*
Datum a čas pokusu o volání/ poslání SMS:
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Funguje v lokalitě jiný roamingový partner? (Ověřte přes nastavení sítě přímo v telefonu)
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Uveďte datum a čas hovoru/ odUveďte datum a čas hovoru/ odeslání SMS (ne starší než 3 dny): *eslání SMS (ne starší než 3 dny):
*
Uveďte celé telefonní číslo, které se snažíte kontaktovat (ověřte správnost mezinárodní předvolby https://www.t-mobile.cz/mezinarodni-predvolby):
*
*
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.