Kontaktní formulář

Než nás kontaktujete, zkuste kouknout na nejčastější témata níže. Třeba budete mít vše vyřešeno během pár chvil.

Máte osobní nebo firemní číslo?

Nenašli jste? Tak abychom vám odpověděli co nejrychleji, upřesněte nám, jestli máte osobní nebo firemní číslo. Díky tomu se vašemu dotazu budou vhodní kolegové věnovat co nejdřiv.

Contact us in English

Rychlá pomoc s nejčastějšími tématy

Formulář jsme pro vás zjednodušili. Nově zde najdete pouze nejčastější témata jako nesrovnalosti s platbami, ukončení smlouvy nebo rady ohledně cenového zvýhodnění, aby bylo vyplnění co nejrychlejší. Ostatní témata najdete v našem chatbotu, který tu pro vás je 24/7 na stránce Kontakty.

Chcete nás kontaktovat ohledně našich služeb (internetový přístup, hosting, ukládání do mezipaměti) nebo nahlásit výskyt nezákonného obsahu na našich hostingových službách? Využijte tento formulář.

Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.

Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *

Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile. Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.

Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile. Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.

Abychom šetřili váš čas, tak si službu můžete sami nastavit také v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Oznámení (zvoneček). Odložení platby je mimořádný krok, proto jej máte k dispozici pouze jednou za 6 měsíců. Nastavit si ho můžete pouze, pokud je vyúčtování po datu splatnosti.

Při poskytnutí splátek vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena po úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.

Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile. Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde.

Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.

Podrobnější informace k výměně SIM karty naleznete na našich stránkách.

Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu. Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.

Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách.

Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost, kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena. Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty).

Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky.

Pro urychlení vyřešení vaší poruchy nám prosím doplňte níže uvedené údaje, do přílohy nám ještě můžete vložit snímek obrazovky s chybovou hláškou.

Máte potíže s připojením?
Připojení k internetu
T-Mobile Konfigurátor
Potřebujete poradit s telefonem?
Hovory, volání na zahraniční čísla a roaming

Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.

Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách.

Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky.

Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky, kde vám pomůžeme problém vyřešit.

Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách.

Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.