Potřebujete poradit?

Nevíte si rady s Vyúčtováním nebo potřebujete zjistit rychle stav vaší objednávky? Zajímá vás, kolik výhod vám Magenta 1 přinese? Nebo pokud hledáte něco jiného, napište nám.

Kontaktujte nás

Napište nám podrobnosti.

Čím víc údajů nám dáte - tím přesnější budou naše odpovědi. Vždy ale potřebujeme vyplnit telefonní číslo, o které jde.

Okamžitě vám nabídneme odpovědi z databáze dotazů a odpovědí. Pokud mezi nimi nenajdete řešení, rádi vám pomůžeme. V co nejkratším termínu Vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Své služby si můžete zkontrolovat a nastavit také v samoobsluze Můj T-Mobile.

Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování? Podívejte se na našeho Průvodce Vyúčtováním služeb. Tam najdete vše přehledně vysvětlené. Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi Vám se vším pomůžeme.

Pro urychlení dohledání platby nám, prosím, doplňte níže uvedené údaje nebo nám do přílohy vložte potvrzení o zaplacení.

Máte u nás částku po splatnosti? Pošlete nám prosím nějaký údaj, podle kterého platbu dohledáme. Variabilní symbol, číslo fakturační skupiny (najdete na Vyúčtování služeb) nebo telefonní číslo.

Chcete volat bez starostí? Podívejte se na naši aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Pro urychlení vyřešení Vaší poruchy nám prosím doplňte níže uvedené údaje, do přílohy nám ještě můžete vložit snímek obrazovky s chybovou hláškou.

Máte potíže s připojením?
Připojení k internetu
T-Mobile Konfigurátor
Potřebujete poradit s telefonem?
Hovory, volání na zahraniční čísla a roaming

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo Vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Ukončení smlouvy
Žádost pro odstoupení

Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Můj T-Mobile a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit.

Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Můj T-Mobile, kde v části Zahraničí najdete vše, co potřebujete. Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.

Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší Značkové nebo Partnerské prodejně. Budete k tomu potřebova Záruční list nebo Doklad o zakoupení. Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.


Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci

Přílohy

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kontaktovali jste nás na sociálních sítích?

Sdělte nám prosím více informací, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět. Jedná se o telefonní číslo, které používáte v souvislosti s našemi službami, a e‑mailovou adresu. Tyto údaje použijeme pouze ke zpětnému kontaktování. Chráníme vaše citlivé údaje, proto v některých situacích vyžadujeme ověření vaším heslem pro komunikaci. Více informací naleznete v sekci Ochrana soukromí.